وبسایت لاین و تلگرام

معرفی گروه ها و پیج های لاین و تلگرام

وبسایت لاین و تلگرام

معرفی گروه ها و پیج های لاین و تلگرام

کسب درآمد آسان از اینترنت

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۲ ب.ظ
روش ها و سایت های زیادی برای کسب درامد از اینترنت وجود دارد اما مهم اینجاست که بتوان با صرف وقت و هزینه کمتری به نتیجه دلخواه خود برسیم. parsirank یک سایت ایرانی است که میتوان به وسیله ان به کسب درامد مطلوبی از اینترنت دست یافت.

با صرف روزانه 30 دقیقه میتوانید درآمدی عالی از اینترنت داشته باشید. کافی است تعدادی کلمه را در گوگل جستجو کنید و یا روی سایت موردنظر ما کلیک کنید و از چند سایت بازدید کنید. به همین راحتی روزانه بین 3 تا 5 هزار تومان درآمد خواهید داشت.

کلیک : در درآمد کلیکی کاربران پارسی رنک با یک کلیک و در چند ثانیه میتوانند سایت تبلیغ شده را مشاهده و به ازای بازدید انجام شده کسب درآمد کنند

درآمد از هر کلیک به سطح کاربری بستگی دارد و بین 8 تومان تا 2400 تومان میباشد.

جستجو : روزانه تعدادی عبارت در بخش درآمد از جستجو قرار می گیرد که کاربران پارسی رنک با جستجوی این کلمات در گوگل و کلیک روی سایتخواسته شده میتوانند کسب درآمد کنند.

درآمد از هر جستجو به سطح کاربری بستگی دارد و بین 20 تا 70 تومان است

برداشت از سایت چگونه است؟

هر کاربر میتواند هفته ای یک درخواست برداشت ثبت کند. پرداخت به تمامی بانک های عضو شبکه شتاب انجام میشود و مبلغ درخواست شده در کمتر از 1 روز در حساب کاربر خواهد بود. حداقل برداشت از سایت 10 هزار تومان است.

میزان درآمد من چقدر خواهد بود؟

میزان درآمد هر کاربر به فعالیت وی بستگی دارد. در صورتی که کاربری علاوه بر کلیک و جستجو در زمینه بازاریابی نیز فعالیت کند درآمد بیشتری کسب میکند. همچنین ارتقا سطح کاربری درآمد کاربر را افزایش میدهد.
 
عضویت در این سایت بدون هیچ هزینه ای می باشد و شما میتوانید به عنوان یک کاربر استاندارد رایگان کسب درامد کنید.البته که سطح های بالاتری برای کسب درامد بیشتر وجود دارد که انها دارای هزینه هستند.(استفاده از سطح استاندارد کافی و عاقلانه تر است)
 
برای شروع کار اینجا کلیک کنید (وارد سایت که شدید بر روی ثبت نام کلیک کنید و بعد از ثبت نام وارد پنل کاربری خود میشید که راهنمایی همه بخش ها هم وجود داره) 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی